SakuraXIII.com

Forever.

Shem


Member
Joined Jul 20 2009
Actions
Send a Message
Add as Friend
Flag as Inappropriate
General Info

MALE
England, Poole
Friends (3)

Site Memberships

SakuraXIII.com

Recent Activity
About Me

Hi, I'm Shem. I'm 18 19 and from Poole, England.

I don't really play any MMOs at the moment but I'm always up for a chat. See you at Otakon 2010 if you're going!

Post a Comment

Oops!

Oops, you forgot something.

Oops!

The words you entered did not match the given text. Please try again.

You must be a member to comment on this page. Sign In or Register

20 Comments

Reply Dominique
7:44 PM on July 18, 2010 
yeah, im looking forward to it.
and i will see you there ahahaha

u gonna cosplay this year again? i was going to but i dont think my costume would come in in time
Reply Karissa
9:27 AM on December 1, 2009 
Awww lol DIGIMON!? Are you serious? I dont even think I have heard that word since I was like in 6th grade xD
Reply Karissa
1:07 PM on November 28, 2009 
Lol, Some of the cards we do get takes our breaths away xD You should start playing again and we will all battle when we get to Otakon! Java did so good yesterday at a Cities Tournament :D
Reply Java
10:33 PM on November 25, 2009 
Lol well you can send it to me via Paypal just like last year my email is [email protected]
Reply Karissa
7:01 PM on November 24, 2009 
Haha, nothing much is up. Playing TCG Pokemon with Java lol Our new addiction
Reply Karissa
12:32 PM on November 24, 2009 
Hai Thur :] I thought I would add you because I will be seeing you at Otakon next year. I am one of Java's friends, and he invited me to go with you guys! So I just wanted to introduce myself :]
Reply Java
1:30 PM on November 18, 2009 
Moose!
Reply Java
5:39 PM on November 15, 2009 
Lol haha whenever you want to send it. Earlyer the better, less stress. XD
Reply Shem
4:45 PM on November 15, 2009 
Shem, you're so awesome. I think... I love you...
Reply Java
11:24 AM on October 11, 2009 
GOOD JOB SHEM, THATS HOW U WIN!!
Reply Java
10:08 PM on October 8, 2009 
ur a ninja!!
Reply Java
12:36 PM on September 21, 2009 
where have you been!? I miss ya buddy!!
Reply -Misty-
2:33 PM on July 21, 2009 
will never bus again....
Reply -Misty-
1:37 PM on July 21, 2009 
nah i slept on the bus... the first thing i did shower and eat!!
Reply -Misty-
12:50 PM on July 21, 2009 
you have no idea!! it was terrible!!!

i got to the baltimore bus station and ask a clerk which gate do i go to. she and another one told me "gate 6 or 7". so i went and sat there. 10 mins to the bus arriving i was the only one there so i when back and asked another clerk and so looked it up on the computer and told me the bus route no longer existed. (they hadn't even contact me to tell me!!!) So i asked her to help me get home and she told me to go to New York City. so i call my mom and she started talking greyhound canada and they reserved me a seat on a bus to canada at midnight. i got to New york at 12:05 and the bus left early at 11:45. of course all the greyhound info desks closed just as i got there. So i had to spend the night in the New York city Bus Terminal. Till 8:00 am for the next bus to canada..... they screwed me up big. i got home 12 hours later than i was orginially was supposted to.
Reply Dominique
2:20 AM on July 21, 2009 
i must agree, glow sticks definatly look good on you xD
Reply Java
12:19 AM on July 21, 2009 
Oh Shem, you only look awesome when ur covered in glow sticks xD
Reply -Misty-
10:28 PM on July 20, 2009 
Shem!!!
How as your plane ride home?
Reply Shem
11:49 AM on July 20, 2009 
woo shem!!
Reply Java
11:23 AM on July 20, 2009 
woo shem!!